perjantai 13. syyskuuta 2013

Nuken nuttuja





Ystävä oli löytänyt mökiltä ihania, vanhoja nukkeja, mutta ne olivat kovin nakuja. Hän kiikutti ne minulle vaatetettaviksi.

Virkkasin söpöläisille mekot. Toinen, tuo vaaleampi, on samanlainen kuin minulla oli pienenä 70-luvulla. Minun Susannani on yhä tallessa, äitini hoivissa. Toinen, tuo tummempi voisi olla vielä vanhempi. Tunnistaako kukaan?

Kuulin, että nämä nuket ovat päässeet yhden pikkuneidin leikittäviksi. Tulee hyvä mieli!

Hyvää mieltä sinunkin viikonloppuusi!

My friend had found old dolls from her cottage. They needed new clothes, so I crocheted new dresses for them. And one little girl is happy now! Have a happy weekend!

10 kommenttia:

  1. Onpas söpöt mekot, kyllä nyt kelpaa aloittaa nukkeleikit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivotaan, että nuket saavat nuttujen myötä vähän niinkuin uuden elämän!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Itsekin olin tyytyväinen lopputulokseen, kun lähdin ihan vaan kokeilemaan. :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. Söpöt nuket tarvitsevat suloiset vaatteet! :)

      Poista
  4. Ai, ihanat :-) Tulee nostalginen olo kun tuo peittokin on samanlainen kuin mummulassa oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on kaksi tällaista peittoa. Toin ne viime kesänä lapsuudenkodistani tänne etelään. Äiti on niitä huolella säilönyt. Minullekin tuovat kyllä lapsuuden mieleen, ja tosiaan sopivat hyvin noiden nukkejen kanssa!

      Poista

Kiva kun kävit blogissani! Kiitos kommentistasi!