sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Rennon rento sunnuntai












Apinamies painui työkaverinsa kanssa päiväksi kalaan, ja teinit ovat omissa menoissaan, joten minä olen viettänyt kahden pienimmän kanssa rennon rentoa sunnuntaita. Kylläpä sitä ehtii vaikka mitä, vaikka oikeasti tuntuu, että ei tee paljon mitään... Tiedättekö tunteen?

Kodin kääntelyä, ruuanlaittoa, pyykkäystä, pikkuisen kirjanpitohommia, kirppisreissu sun muuta. Ja aamulenkki satumaisen kauniissa kuuramaisemissa! Minä jatkan rentoilua pipo päässä leppoisasti. Tulisikohan joku vielä pesemään tuon teinineidin huoneen peilin...

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja alkavaa viikkoa!

A lazy Sunday! Nothing special, but a very relaxed feeling! Have a lovely Sunday evening!

6 kommenttia:

  1. Kylläpä kuulostaa kivalta, leppoisalta kotoilulta. Aivan ihana tuo kuva, missä sinisellä pöydällä näkyy koko hieno, vähän rönsyilevä, asetelma.

    VastaaPoista
  2. Ihana kuva tuo, jossa tuo sininen pöytä on ikkunan alla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuohon rosoisen sivupöydän päälle on kiva kerätä kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta kaunista!

      Poista
  3. Piiitkästä aikaa sain aikaisiksi lukea muiden blogeja. Johtunee siitäkin, että meidän tietsikka on rempassa eikä puhelimella oikein jaksa alkaa. On tämä toinen kone, mutta kun tämäkin on aika kömö. Kiva nähdä taas kuvassa sinutkin. Lisää lisää! Minäkin olen varovasti lisännyt kodin ulkopuolista työtä. Olen ollut koulunkäyntiohjaajan sijaisena ja tämä järjestely sopii erinomaisesti minulle hiphopien ja tallihommien yms. satunnaisten hommien lisäksi. Sullakin on tainnut työarki jo tuntua normaalilta?

    Mukavaa viikkoa ja kiva kun jaksat aina kommentoida blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä täällä työarki on jo normaalia. Välillä väsyttää, mutta en vaihtaisi... :)
      ps. Kyllähän mä käyn kommentoimassa, kun sulla on yksi mun suosikkiblogeista!

      Poista

Kiva kun kävit blogissani! Kiitos kommentistasi!