keskiviikko 13. elokuuta 2014

Tällä viikolla







  • olen saatellut kuopuksen kouluun ensimmäiselle luokalle. Homma on sitten paketissa!
  • olen kastunut lämpimässä sateessa juoksulenkillä litimäräksi
  • olen käyttänyt villasukkia pitkästä aikaa
  • lämmitän saunan ainakin kuukauden tauon jälkeen
  • olen siivonnut kotia kesäkuosista syyskuntoon. Likaista!
  • olen keräillyt kamoja kirppiskuormaan. See you tomorrow!
  • olen päällystänyt kirjoja ja tarkastanut ensimmäiset läksyt
  • olen viimeistellyt kesän ainoan käsityön, tyttären kännykkäpussukan. Lazy me.
  • olen miettinyt syntyjä syviä. Mietin yhä...
  • olen ihastellut omenapuiden satoa ja kerännyt pudokkaita
  • olen uuden alussa. Semmoista hytinää.


Mitäs sinun viikkoosi kuuluu?

This week is full of new beginnings for the kids and for myself. The weather is getting colder  and I´m getting prepared for the flea market.

9 kommenttia:

  1. Aika samoilla on menty :-)

    Koska kuulemme lisää uudesta ja hytinästä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoja syysarkisia juttuja siis! Saas nähdä, en tiedä itsekään... :)

      Poista
  2. Uuden alussa kuulostaa kivalta, onnea siihen hytinään!

    VastaaPoista
  3. Uuden alku kuullostaa kivalta!
    Joko remppa on valmis?

    Meillä on nautittu ekasta koulu- ja kerhoviikosta, ja itse olen alkanut valmistautumaan ensi viikolla alkavaan 3vkon "Akseli projektiin".
    Siellä ollaan muuten siirrytty "kippari-kalle" kirppisjärjestelmään, joka on ainakin tässä hinnoittelu vaiheessa aiheuttanut mulle kaksinkertaisen työn: ensin tuotteet hinnoitellaan koneelle, jonka jälkeen ne käydään printtaamassa Akselissa... Eli tavarat pitää käydä kahteen kertaan läpi ennenkuin ne saa takaisin kasseihin... No muutenhan tuo järjestelmä on tosi hyvä.

    Syysterkuin
    Hanna(-Maija)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Remppa etenee pikkuhiljaa. Isäntä töissä ja kun lomailtiin muualle, niin miten se etenisi... Mutta pikkuhiljaa hyvää tulee. Kuulin tuosta Akselin uudesta järjestelmästä ja se kuulosti hankalalta... Kuulitko muuten oman kylän takakonttokirppiksestä?

      Poista
  4. Hei Nonna!

    Tulin vartavasten kysymään, menikö sinulla kaupaksi se pinkki kolmiosainen metallikori? En ehtinyt bloggari-kirppiksellä juurikaan kierrellä muiden pöytiä, kun asiakkaita (onneksi) oli niin kovin, että ilta meni oman pöydän takana ja jäin miettimään vielä valokuvista sitä sinun pöydässäsi roikkuvaa metallikorisarjaa. Se saattaisi ratkaista meidän yhden kaapin järjestyksen. Jos on vielä kaupan, niin ilmoittelehan. Hintakin toki kiinnostaa.

    Ihanaa, leppoisaa ja lämpöistä alkavaa viikkoa!

    Terkuin,

    Satu-Maria
    http://jotainkaunistajaarkista.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,
      ei se mennyt kaupaksi, ja luulen että se on vielä tallella. Laitoin ison osan kiertoon, mutta käyn tarkistamassa ja palaan... Eikä se montaa euroa maksa... :)

      Poista
    2. Heissan,
      kyllä se löytyi ja voisin myydä sen sulle hintaan 7e, sis. postikulut. Miltä kuulostaa? Laitatko vaikka mailia mulle!

      Poista

Kiva kun kävit blogissani! Kiitos kommentistasi!